Program koncertu:
  1. Marin Marais (1656-1728): Troisième livre de Pièces de Viole, Suite in F Prélude, Allemande, Sarabande, Gigue
  2. Antoine Forqueray (1672-1745): Allemande in d, La Girouette, Jean-Baptiste-Antoine Forqueray (1699-1782): Pièces de Viole, Suite I in d, La Portugaise, La Couperin
  3. Marin Marais (1656-1728): Pièces de Clavecin tirées d`Alcide, Air, Marche pour les Pastres
  4. Charles Dollé (unknown-1755): Pièces de Viole, Suite II in c, Tombeau pour Marais le Père
  5. Roland Marais (ok. 1685-ok. 1750): Deuxième Livre de Pièces de Viole, Suite in C, Prélude Le Bruneau, Le Barrengue
  6. Marin Marais (1656-1728): Quatrième livre de Pièces de Viole, Suite d'un goût Etranger Le Labyrinthe

Wystąpią: Matthias Bergmann (viola da gamba) - brał udział w licznych produkcjach radiowych oraz nagraniach płytowych. Był członkiem komisji kilku konkursów dla młodych muzyków oraz wykładowcą kameralnych i orkiestrowych kursów mistrzowskich. Od października 2022 roku poprowadzi klasę wiolonczeli barokowej w Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy. Studiował wiolonczelę w Monachium i Lubece, wiolonczelę barokową we Frankfurcie oraz viole da gamba w we Frankfurcie, Bremie i Bazylei. Obecnie mieszka w Mannheim. Pełni funkcję pierwszego wiolonczelisty w Orchestre des Pfalztheaters Kaiserslautern.

Dorota Zimna (klawesyn) - doktor sztuk muzycznych, absolwentka Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy w klasie klawesynu prof. dr hab. Urszuli Bartkiewicz i Podyplomowych Studiów Instrumentalistyki w tej samej uczelni. Od 2005 r. jest wykładowcą w Katedrze Klawesynu, Organów i Muzyki Dawnej AM w Bydgoszczy. W 2016 r. ukazała się jej książka Wariantywność Obsady w twórczości instrumentalnej François Couperina. Obsada a brzmienie utworu, wraz z płytą François Couperin - Compositeur Royal. Od 2018 r. pełni funkcję prezesa Stowarzyszenia Akademia Muzyki Dawnej – organizatora festiwalu Bydgoska Scena Barokowa, którego Dorota Zimna jest jednym z dyrektorów artystycznych.