26. Finał WOŚP - Inowrocław i region

 INOWROCŁAW | 12 stycznia 2018, 15:15
14 stycznia po raz 26. zagra orkiestra Jurka Owsiaka. W tym roku celem zbiórki jest pozyskanie środków dla wyrównania szans w leczeniu noworodków. Pieniądze będą zbierane przez wolontariuszy na ulicach miast i miasteczek oraz podczas szeregu imprez towarzyszących.

r  e  k  l  a  m  a


Inowrocław


12 stycznia, 19.00 - charytatywny maraton zumby w hali widowiskowo-sportowej
13 stycznia, 15.00 - święto koszykówki w hali widowiskowo-sportowej: mecze KSK Noteć z UKS MGOKSiR Gniewkowo i Elektrobud Investment ZB Pruszków, licytacje

14 stycznia
12.00 - 14.00 - w Parku Solankowym przy ul. Bocznej będzie można spróbować swoich sił w strzelaniu do celu, dowiedzieć się, jak działa Kujawska Drużyna Łucznicza i w jaki sposób można rozpocząć swoją przygodę z łucznictwem. Pod okiem doświadczonych łuczników każdy chętny będzie mógł wziąć do ręki łuk, aby sprawdzić swoją celność. Przy okazji będzie można zasilić dobrowolnym datkiem puszkę wolontariusza WOŚP, który będzie również tego dnia z Kujawską Drużyną Łuczniczą.

9.00 - turniej siatkówki w hali widowiskowo-sportowej
11.00-13.00 - "Wielkie bieganie" na stadionie przy ul. Wierzbińskiego

16.00-20.00 - część artystyczna finału WOŚP w hali widowiskowo-sportowej: występy muzyczne - inowrocławianki Pauliny Matwiejuk, zespołu coverowego UKF, recital piosenek włoskich Andrea Lattari, strefa dla dzieci, malowanie twarzy, licytacje m.in. gadżetów WOŚP, konstytucji z podpisami polityków podarowanej przez posła Krzysztofa Brejzę, lotu szybowcem, tortu w kształcie serca od piekarni "Jóźwiakowie", miejsca na platformie podczas parady motocyklowej, koszulek z autografami siatkarzy oraz Kuby Błaszczykowskiego i Joanny Jędrzejczyk oraz vouccherów na różne usługi w lokalnych firmach

12.00-16.00 - Galeria Solna: występy taneczno-muzyczne dzieci ze Szkoły im. Jana Ludziska w Ludzisku, występy muzyczne utalentowanej młodzieży z Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej nr 1 im L.Brille’a w Bydgoszczy: na scenie Roland Świstek, Weronika Stepczyńska, Sandra Pawlikowska, Roksana Jakielska, Dawid Poliński, na instrumentach klawiszowych Jerzy Olszewski, zdjęcia z Solusią, sprzedaż domowych wypieków i licytacje. Pieniądze z licytacji i sprzedaży domowych wypieków będą trafiać prosto do puszek wolontariuszy WOŚP.

17.00 - recital-monodram "Patrzę na Ciebie" w Saloniku Literacko-Artystycznym przy ul. Kilińskiego 16. W rolę Kaliny Jędrusik wcieli się jazzowa wokalistka Patrycja Zywert-Szypka
20.00 - Światełko do nieba na placu przed halą widowiskowo-sportową
20.00 - koncerty grup Yet Another z Inowrocławia oraz Angry Town z Gniewkowa w pubie "Kropa". Całkowity dochód z imprezy zasili WOŚP.

13 stycznia 13.00 - II Deblowy Turniej Tenisowy "Wspieramy WOŚP" w Kujawskim Centrum Tenisowym Masters przy ul. Szymborskiej 147. Wpisowe 200 zł

Łojewo


16.00 - występy zespołów "Na piątkę" z Tupadeł i "Trzecioklasistki" z Inowrocławia, wystąpią Łojewianki i Kruszowianki, duet Kasia i Irek Gregowscy, zespół Coral oraz Seweryn K. Zumba, licytacje, loteria fantowa z nagrodami, poczęstunek, okolicznościowy tort, gość specjalny - Jurek O.

Kruszwica


17.00 - występ sekcji wokalnej CKiS Ziemowit
17.20 - licytacje
17.50 - występ sekcji wokalnej CKiS Ziemowit
18.10 - licytacje
18.40 - koncert zespołu AVE
19.30 - licytacje
20.00 - światełko do nieba

Impreza odbędzie się w CKiS Ziemowit. Atrakcje towarzyszące: turniej noworoczny o puchar WOŚP w hali widowiskowo-sportowej (14 stycznia o godz. 9.00), kiermasz książek w bibiotece w dniach 8-12 stycznia.

Pakość


10.00 - mecze koszykówki pomiędzy rodzicami i oldboyami oraz kadetami i zawodnikami MUKS Sokół Pakość w sali sportowej SP im. Estkowskiego
15.30 - początek imprezy w sali sportowej Ośrodka Kultury: występy zespołu Hecny, uczniów szkół, seniorów i przedszkolaków
18.00 - licytacja gadżetów WOŚP
19.00 - koncert zespołu U-ROCK
20.00 - światełko do nieba

Gniewkowo


18.00 - koncerty grup 527, Volare i Panzer Faust w sali koncertowej MGOKSiR przy ul. Dworcowej 5

Janikowo


12 stycznia, 15.30 - turniej piłki nożnej
13 stycznia, 15.30 - pokazy tańca i walk MMA, ratownictwa medycznego, występy artystyczne, rozgrywki sportowe, licytacje
14 stycznia
9.00 - turystyka kajakowa w teorii i praktyce - pływalnia "Wodnik"
15.30 - koncerty i występy dzieci w hali OSiR, licytacje po godz. 16.00
20.00 - światełko do nieba

Tuczno


13 stycznia 19.00 - I Orkiestrowy Bal Charytatywny w restauracji "Na skarpie". Bilety w cenie 110 zł/osoba, tel. 505 045 112. Całkowity dochód z biletów i licytacji zostanie przekazany na konto WOŚP.
14 stycznia od godz. 16.00 - impreza w hali sportowej ZPO: pokazy gimnastyczne i taneczne, spotkanie z trenerem personalnym (Marcin Świtek Świtalski), pokazy tańca, recital Wojciecha Bauzy, malowanie twarzy i strefa malucha, spotkanie z Jarosławem Kailingiem, porady dietetyka, licytacje gadżetów WOŚP z autografami Jurka Owsiaka i inne atrakcje
godz. 20.00 - światełko do nieba - pokaz laserów

Harmonogram wydarzeń jest aktualizowany na bieżąco.






Wasze komentarze:

siostra trufla

Inowrocław
[768]
2018-01-17 09:02:50 | zgłoś do moderacji

Z Jurkiem trzeba ostrożnie. Dlatego wycofuję moje pytanie o cel działalności spółek należących do jego rodziny. Wycofuję swoje zdanie wyrażone w pytaniu czy do wyprowadzania kasy z WOSP? Nie za takie słowa Jurek cywilne i karne pozywał. Blogera Matkę Kurkę nie zrujnował, bo w sądzie to bloger Jurka zmasakrował.
Sędziowie różnie orzekają a ja nie chcę zderzyć się w procesie z potężnym finansowo Filantropem. On ma z orkiestry kasę na najdroższych prawników. Nie chcę być zagrożony niszczącym życie wyrokiem finansowym i nie chcę być zagrożony karnym procesem. Dlatego stosuję autocenzurę i odwołuję wpisy które Jurka mogły by zniesmaczyć. Jestem zawiedziony, że do rezygnacji z wolności słowa i przekonań zmusza mnie kasa pochodząca z dobroczynnych zbiórek WOSP.

drugi_sort

Inowrocław
[1640]
2018-01-14 23:53:17 | zgłoś do moderacji

A jeszcze inni w Kaczora i Ojca Rydzyka.

Na to

Inowrocław
[97]
2018-01-14 21:16:49 | zgłoś do moderacji

Jedni wierzą w Boga inni w szatana.

Maras0310

Inowrocław
[1463]
2018-01-14 17:11:16 | zgłoś do moderacji

"schjon" daj spokój, nie oczekuj odpowiedzi, a już konkretnej napewno. "Trufla" nigdy nikomu konkretnie nie odpowiedział. On tylko w kółko bredzi swoje.

schjon

Rąbin
[153]
2018-01-14 16:33:45 | zgłoś do moderacji

Siostro Truflo, FanieDobrejZmiany i inni o podobnych poglądach - w dalszym ciągu czekam na dowody wyprowadzania środków z fundacji WOŚP oraz defraudowania tych środków przez Zarząd fundacji. Bez tego mało kogo przekonacie.

Kończę tym samym swój udział w tej dyskusji (mam taką nadzieję). Moje zdanie znacie. Owsiak i WOSP są mi obojętne. Nie daję do puszki i nie dawałem. A czy dam w przyszłości? Może tak. Rydzyk też mi wisi ale nie jest mi obojętne jego bezczelne zachowanie.

Czekam na dowody, które mi otworzą oczy.

FanDobrejZmiany

Inowrocław
[619]
2018-01-14 16:23:24 | zgłoś do moderacji

Trufla-daj se spokój ,kto ma rozum niech myśli, przecież to wiadomo że Owsiak nie jest matką Teresą i różnymi drogami spływa kasa do niego za ten cały spend , a od kiedy stacja do ogłupiania lemingów -te lie vision tvn w to weszła to jest nietykalny.Napewno część tych pieniędzy z WOŚP idzie na sprzęt a inną sprawą jest przetarg na ten sprzęt i tu jest duże pole do przytulenia kasy na konto w raju podatkowym.Jak by to robił oficjalnie to ludzie super kaczki by to wyśledzili.Tak czy ow siak każdy będzie kiedyś rozliczony ze swojego życia.

siostra trufla

Inowrocław
[768]
2018-01-14 16:22:53 | zgłoś do moderacji

Dane muszą być jawne, ale jak widzisz odpowiedź na pierwsze kontrolne pytanie nie jest możliwa. To są podstawowe, proste dane.
Jeśli Tobie to nic nie mówi to trudno, nic Cię nie przekona.




schjon

Rąbin
[153]
2018-01-14 15:57:11 | zgłoś do moderacji

Napisze ostatni raz - proszę o konkretne przykłady wyprowadzania środków z fundacji WOSP. Może mnie wtedy przekonasz bo do tego zmierzają twoje komentarze. Proszę o dowody. Na razie zachowujesz się ja Macierewicz że swoją komisją smoleńską. Wiemy ale jeszcze nie powiemy.

Dowody. Linki do stron z publikacja wyrokow tudziez same wyroki. Dodam ze jest to organizacja pozytku publicznego woec takie dokumenty musza byc jawne. Przekonaj mnie prosze. Krótka piłka. Jak na dzisiejszym turnieju siatkówki z okazji WOSP :)

siostra trufla

Inowrocław
[768]
2018-01-14 15:24:03 | zgłoś do moderacji

Kolejne pytanie:
Czym zajmują się spółki Jurka ( melon, mrówka)? Zajmują się czymś innym niż wyprowadzaniem (z ostrożności procesowej dodaje) moim zdaniem - wyprowadzaniem kasy z WOSP i legalizowaniem tego procederu. Jakąś inną misję mają?
Kto czerpie zyski z tych spółek?


siostra trufla

Inowrocław
[768]
2018-01-14 15:21:08 | zgłoś do moderacji

Kolejne pytanie:
Czym zajmują się spółki Jurka ( melon, mrówka)? Zajmują się czymś innym niż wyprowadzaniem - z ostrożności procesowej dodaje : moim zdaniem - wyprowadzniem kasy z WOSP

metafora2014

Inowrocław
[304]
2018-01-14 15:00:42 | zgłoś do moderacji

Rozgoryczenie i poglądy jakimi wszystkich raczy siostra trufla wynika z tego, że Pan Owsiak za późno zaczął zbierać na leczenie noworodków. Gdyby zrobił to ileś lat wcześniej siostra trufla byłaby w pełni władz umysłowych. W pełni uzasadnione pretensje też bym się wściekła gdyby za późno było na ratunek.

siostra trufla

Inowrocław
[768]
2018-01-14 14:45:57 | zgłoś do moderacji

Dla dociekliwych i zainteresowanych.
Pytanie kontrolne:
Ile od początku WOSP do końca ubiegłego roku zebrano kasy (tej zaksięgowanej a więc bez kosztów organizacji) a ile w tym czasie wydano na zakup sprzętu?

Proste pytanie a wnioski zadziwiające.

schjon

Rąbin
[153]
2018-01-14 14:23:48 | zgłoś do moderacji

Ależ ja jestem spokojny. Temat nie jest zero-jedynkowy. Nie da się rozmawiać o WOSP nie poruszając innych tematów. Oskarżasz innych bez przedstawiania dowodow nie widząc syfu wśród swoich autorytetów.


siostra trufla

Inowrocław
[768]
2018-01-14 14:21:26 | zgłoś do moderacji

schjon, uspokój się nieco. Nie będę się powtarzał- przeczytaj co Marasowi napisałem.
Siema.

schjon

Rąbin
[153]
2018-01-14 14:11:39 | zgłoś do moderacji

Rydzyk nie dostaje nic za darmo. Zaraz padnę że śmiechu. Grunty w Toruniu otrzymane od miasta za bodajże 1% wartości, miliony płynące z budżetu Państwa na szkołę mającą kształcić ludzi pokroju Misiewicza (oczywiscie nie kazdy absolwent ma tak zryty łeb jak on). Czy inne prywatne rozglosnie sa tak samo chojnie dotowane jak Radio Maryja? Przecież RM i TV TRWAM to rozgłośnia i tv prywatne jesli tego nie wiesz. Powiedz mi siostrzyczko dlaczego władza na kolanach przychodzi na każde skinienie Dyrektora? Widzisz tu wyrachowanie? Musisz być ślepy albo specjalnie nie chcesz tego widzieć. Tego jak ten biznesmen (tak, biznesmen) wodzi władze ale i takich ludzi jak Ty za nos. Jesteś zmanipulowany do szpiku kości a smiesz tutaj demagogią "wyprowadzać z błędu innych" lub na siłę przekonywać do swoich racji. Ty naprawdę jesteś tak głupi (sorry ale trzeba nazwać to po imieniu) i wierzysz że Owsiak dla siebie bierze kilkadziesiąt procent zebranych pieniedzy?

Zblazniles się. Sorry taki jest fakt. Urządzasz tutaj demagogię nie popartą żadnymi dowodami.

Więc chłopie przestań. Oszczędź sobie wstydu.

Zaznaczam raz jeszcze - Owsiak i WOSP są mi obojętne. Nie daję do puszki i nie dawałem. A czy dam w przyszłości? Może tak. Rydzyk też mi wisi ale nie jest mi obojętne jego bezczelne zachowanie.

drugi_sort

Inowrocław
[1640]
2018-01-14 13:38:36 | zgłoś do moderacji

Przestańcie już dręczyć Siostrzyczkę. Biedna przeżywa ciężkie chwile, zwłaszcza dzisiaj kiedy to milion omijają szerokimi łukiem tace kościelne,a wpadają do puszek wolontariuszy i zamiast być wykorzystane w "zbożnych celach" przeznaczone zostaną na leczenie noworodków. Przecież to w mniemaniu Siostrzyczki i całej jej pisolubnej rodziny grzybów (Ojciec Rydzyk, Matka Kurka...) to jest jakaś aberracja zajmowanie się już narodzonymi zamiast tymi dopiero co poczętymi .

metafora2014

Inowrocław
[304]
2018-01-14 13:00:30 | zgłoś do moderacji

Siostra trufla
Czy Ty mózg to znalazłaś w jajku niespodziance????

siostra trufla

Inowrocław
[768]
2018-01-14 12:50:51 | zgłoś do moderacji

Maras nie na temat piszesz. Ale jak chcesz to przeczytaj co pod nickiem kris666 umieściłem i co on wcześniej napisał, może inaczej będziesz śpiewał. A tak w ogóle jak nie widzisz sensu ,to poco się odzywasz?
Siema.

Maras0310

Inowrocław
[1463]
2018-01-14 12:19:01 | zgłoś do moderacji

Trufla kompromitujesz się takimi jak to twierdzeniami: "Owsiak a o. Rydzyk. To są zupełnie różne byty. Redemptorysta sam wszystko organizuje, miasta nie łożą z publicznych pieniędzy na jego fundacje, nie ma sponsorów. Jest na wskroś prześwietlany, cały czas każde słowo, każdy krok kontrolowany jest przez GW itp."
Ty naprawdę jesteś tak naiwny (nie napiszę po imieniu), że wierzysz w to co piszesz ? Przecież co chwilę czytamy i słyszymy w mediach, w tym w tych PiSowskich, ile pieniędzy przeznaczył rząd z kieszeni podatników na fanaberie Rydzyka ! Na dodatek zrobił to również z kieszeni tych, którzy nigdy by nie dali Rydzykowi nawet złamanego grosza (przypominam, że na WOŚP jak chcesz to dajesz, a jak nie chcesz to nie dajesz). I ty, mimo tego śmiesz wciskać ludziom kit, że Rydzyk nie ma sponsorów ? A skąd niby ma na to wszystko pieniądze ? Zarobił ? Może powiesz nam w jaki sposób zarobił i gdzie ?
Pleciesz bzdury tak samo jak w swojej odpowiedzi na moje pytanie dotyczące wyglądu dnia w twoim niebie katolickim, tylko że tu po prostu odpowiedzi nie znałeś, a w przypadku Rydzyka zwyczajnie kłamiesz i zaprzeczasz ogólnie znanym faktom.
W tej sytuacji dialog z tobą nie ma żadnego sensu.


Marek Browiński

Inowrocław
[3273]
 online 

siostra trufla

Inowrocław
[768]
2018-01-14 11:25:27 | zgłoś do moderacji

schjon, siema.
Na chwilę w reportera się wcielę.
Po imprezach: maratonie zumby, turnieju tenisowy i święcie koszykówki już wczoraj w puszkach było ok 3,6 zł. Będzie nowy rekord.

schjon

Rąbin
[153]
2018-01-14 10:38:08 | zgłoś do moderacji

Tak, szczególnie Owsiak traktowany jest obecnie jak święta krowa... Oczywiście zaraz powiesz że sądy są obsadzone kastą sędziów z poprzedniej epoki tudzież poprzedniej wladzy. A skarbówka to też kasta? A urzędy celne?

Dlaczego mam zostawić Rydzyka w spokoju? Co miasto Toruń ma z jego inwestycji? Co Polska ma z jego działalności? Prosze o wskazanie konkretnych przykladow. Rydzyk dobry bo jest tubą propagandowa prawicy tak? Rydzyk jest wyrachowany, bardziej niz Owsiak. Potrafi wprost powiedziec Macierewiczowi ze "malo daliscie, tylko kilkadziesiat tysiecy". Rzad daje GRUBE miliony Rydzykowi ale i samarzady tez wspomagaja w tym momencie Owsiaka. Mozemy tu postawić znak równości. Druga kwestia - co Rydzyk robi dla kraju a co Owsiak? Tutaj równości nie ma a wręcz znak większości jest skierowany w kierunku Owsiaka. Swoim ponizszym wpisem pokazales ze nie jestes obiektywny i dyskusja z Tobą nie ma najmniejszego sensu. Rzucasz demagogicznymi argumentami nie potrafiąc pokazać dowodów na oszustwa Owsiaka. I nawet ladnie złożone zdania i używanie pięknej polszczyzny tego nie zasłoni.

Jeszcze raz zaznaczam - WOSP i Owsiak są mi obojętne. Rydzyk też, no może poza jego bezczelnym domaganiem się kasy co mnie bardzo razi. I mnie tylko mnie.

siostra trufla

Inowrocław
[768]
2018-01-14 09:30:33 | zgłoś do moderacji

Jak już wspomniałem Jurek jest traktowany jak święta krowa, nawet sąd nie jest w stanie wejrzeć w jego księgi rachunkowe. Dlatego takim danymi nikt poza zainteresowanym nie dysponuje. Natomiast możliwe jest prześwietlenie poszczególnych imprez.
Wczoraj odbyły się pierwsze. Turniej tenisowy przy nakładzie 3200 zł zaowocował w puszce kwotą 1600 zł. Maraton zumby odpowiednio z 1500 nakladów do puszki 1000. Dane z konkurencyjnego portalu. Razem z darów w wysokości 4700 zł do puszki trafiło 2600 zł. Jak z tego wynika koszt miasta w pozyskaniu na WOSP 1 zł wymaga obdarowania WOSP dodatkowo 81 groszy. Czyli koszty Orkiestry są monstrualne. Ale to dopiero początek. Jurek nie ponosząc kosztów organizacji imprez ma..... koszty własne. Kilkadziesiąt procent z puszek idzie na potrzeby Owsiaka. Zgadza się Tobie wszystko?
Zwracam uwagę,że jeżeli w zeszłym roku podobne proporcje były - to z Inowrocławia na WOSP daliśmy 200 tys zł. Czaisz to?

O. Rydzyka zostaw w spokoju, ani grosza nie dostaje za darmo z budżetu, nie jest inaczej od innych traktowany a dzieło powstaje z dobrowolnych składek. Miliony korzystają z medialnego przekazu, tysiące z Uczelni i Świątyni. Ot taka różnica. Ale proszę uszanujcie tego człowieka, on nie ma nic z Jurkiem wspólnego i nie powinien być tu przywoływany.

schjon

Rąbin
[153]
2018-01-14 08:08:29 | zgłoś do moderacji

Truflo, podaj źródło z ktorego czerpiesz tak wiarygodne informacje o WOSP i derfaudowaniu pieniędzy przez Owsiaka. Proszę o wskazanie wiarygodnych źródeł jak np. Urząd Skarbowy, Urząd Celny, dokumentów, wyroków sadow. Jako fundacja zobowiązana jest do publicznej prezentacji takich dokumentów. Mam drugie pytanie. Nie przypominam sobie aby przez 26 lat czy to Urząd Skarbowy czy też inne instytucje skarbowe wskazały jakiekolwiek rażące uchybienia w zakresie dysponowania pieniędzmi ze zbiórek organizowanych przez WOSP i Owsiaka. Tym bardziej nie ma to miejsca obecnie, gdzie aktualna władza bardzo alergiczne podchodzi do kwestii WOSP ale i przystanku Woodstock czy też innych inicjatyw organizowanych przez Owsiaka. Zwróć uwagę że akcja tą jest postrzegana jako fenomen na skalę światową więc Owsiak musiałby być skończonym idiota aby kombinowac. Jest na swieczniku w Polsce ale i swiata. Truflo - bronisz Rydzyka. Piszesz, że sam organizuje. Owszem, sam organizuje ale przy jakże Chojny wsparciu władz czy to centralnych czy samorządowych. W takim układzie jako obywatele nie mamy żadnego wpływu na szastanie naszymi pieniędzmi przez rząd i samorządy. Druga kwestia - kto korzysta z dobrodziejstw Rydzyka? Chyba mało kto. Nawet miasto Toruń mało co z tego ma. Zaraz mnie posadzisz ze bronie Owsiaka. Tak, bronie ponieważ nie jest w porządku oskarżanie człowieka, któremu do tej pory nie zarzucono nic rażącego i dalej ma pozwolenie od władz na prowadzenie tego typu akcji. Na Owsiaka dajesz kasę dobrowolnie - na Rydzyka daje twoje pieniądze władza. Bronię lecz nie mysl że popieram tą inicjatywę. To porownanie jest bardzo chybione i zdecydowanie nie na korzyść Rydzyka.

siostra trufla

Inowrocław
[768]
2018-01-14 00:47:58 | zgłoś do moderacji

Dziadku, choć nie wszystkie słowa przypadły mi do gustu to w zasadzie zgadzam się z Tobą.

piaskowy dziadek

Inowrocław
[1663]
2018-01-14 00:20:34 | zgłoś do moderacji

Na noworodki - tak
na pasożyda - nie!

Nie ma nic tutaj do rzeczy pis, Rydzyk, caritas, trwam, Watykan itp.

Swoją drogą WOŚP w Inowrocławiu jak zwykle dupy nie urywa, zero pomysłu na fajną imprezę, zero gwiazd, mdło, nudno i chyba na siłę!

siostra trufla

Inowrocław
[768]
2018-01-13 20:51:41 | zgłoś do moderacji

Nie wiem skąd te obsesje się biorą. Owsiak a o. Rydzyk. To są zupełnie różne byty.
Redemptorysta sam wszystko organizuje, miasta nie łożą z publicznych pieniędzy na jego fundacje, nie ma sponsorów. Jest na wskroś prześwietlany, cały czas każde słowo, każdy krok kontrolowany jest przez GW itp.
Zupełnie inaczej jest z Jurkiem. Kto na Jurka płaci wiemy. Natomiast nikt nie jest w stanie rozliczyć jego biznesu. Publicystyczne dane zamieścił na swojej stronie ale nawet Sądowi odmówił okazania ksiąg rachunkowych. Nie licz, że coś więcej powiem bo dowodami z tej racji nie dysponuje. Natomiast Filantrop nie ma skrupułów, kazał pobić dziennikarza zadającego niewygodne pytania. Nie wahał się zniszczyć człowieka (casus matki kurki) mówiącego prawdę. Wytoczył przeciwko jemu najdroższych adwokatów i żądał milionowego haraczu. Dziękuję nie będę ryzykował. Piszę tylko o sprawach, które mogę udowodnić, gdzie mam dostęp do danych.

inianek

Inowrocław
[475]
2018-01-13 19:21:15 | zgłoś do moderacji

impreza na pewno fajna ale jak będzie licytacja konstytucji od brejzy z podpisami jego kolegów to Ja zostaje w domu.

Maras0310

Inowrocław
[1463]
2018-01-13 18:29:29 | zgłoś do moderacji

Ty "siostra trufla" rozliczasz WOŚP ile z zebranych pieniędzy w Inowrocławiu wróciło w towarze. Czy słyszałeś aby wychwalany przez ciebie Rydzyk dawał coś, czy też budował w innych niż Toruń miastach ? A przecież naiwnych przekazujących mu kasę jest sporo w każdym mieście. U ciebie inna miara dla WOŚP i inna dla Rydzyka. Nie chcesz nie pomagaj - twoja sprawa, ale nie pluj na tę szacunku godną inicjatywę Owsiaka, bo nie masz racji ani powodu. Przeciwko Owsiakowi nie toczy i nie toczyło się żadne postępowanie karne o przywłaszczenie pieniędzy WOŚP. Nie zapadł też żaden wyrok. Więc nie opowiadaj bzdur.


Krolartur1

Inowrocław
[51]
2018-01-13 15:23:04 | zgłoś do moderacji

Cytując słowa " naród wspaniały tylko ludzie kurwy" Piłsudskiego należy się zastanowić nad tym kto jest kim?

gosia7878

Inowrocław
[3]
2018-01-13 14:39:58 | zgłoś do moderacji

super jestem za WOŚP ... a ze nasz naród jest podzielony to juz inna sprawa , nie chcesz to nie dawaj proste !

Ronnie11

Inowrocław
[4013]
2018-01-13 13:59:02 | zgłoś do moderacji

jak się nie mylę to WOŚP, może sobie "1 mln zł" skubnać, to jest pewnie zapisane w regulaminie fundacji, a jak nie ma to przez złoty melon idzie, ludzie każda fundacja pobiera procent od zbiórki.

siostra trufla

Inowrocław
[768]
2018-01-13 13:32:22 | zgłoś do moderacji

póki

siostra trufla

Inowrocław
[768]
2018-01-13 12:54:39 | zgłoś do moderacji

Maras, ależ miotają Tobą złe emocje. Idioci, zawistne świry, powinni się leczyć psychiatrycznie. Żal Ciebie czytać.
Wyjaśniam Tobie, że nikt tutaj nie opluł czy szkalował Owsiaka. Tutaj była mowa o mechanizmie akcji, o liczbach o faktach.
Przyznaję Tobie rację, że w konfrontacji z faktami Jurek nie zachwyca. Owoce też nie imponujące w stosunku do wkładu.
Wracając do opluwania i szkalowania to owszem można to tutaj odnotować ale u Ciebie i podobnym Tobie wyznawców dogmatów i mitów o WOSP i Jurku. Jedyne co możesz to bluzgać bo nie dysponujesz żadnym racjonalnym argumentem. W bluzganiu jesteś dobry. Skończ z tym bo to mało chwalebne. Puki co, na zachętę, wybaczam Tobie te niewyszukane epitety.

JasonX

Inowrocław
[1746]
2018-01-13 11:58:15 | zgłoś do moderacji

najlepiej jak te od owsiaka stoja z puszkami i nachalnie zebrza pod kosciolami. jak trwoga to do katolikow panie owsik co

BlackwaterX

RBN
[498]
2018-01-13 11:54:57 | zgłoś do moderacji

Albo następny z brzegu, też warty uwagi i czytania ze zrozumieniem:

http://kontrowersje.net/przez_12_lat_owsiak_m_g_zbudowa_10_
budzik_w_ale_wola_171_milion_w_pos_a_w_b_oto_i_na_inne_luksusy

BlackwaterX

RBN
[498]
2018-01-13 11:46:15 | zgłoś do moderacji

Długie, ale warto poczytać by wyrobić sobie osąd na sprawę:

http://kontrowersje.net/sp_jrzcie_na_ministra_owsiaka
_i_ministerstwo_wo_p_a_zobaczycie_ca_brzydk_prawd

wojtas@

Inne miasto
[571]
2018-01-13 11:18:33 | zgłoś do moderacji

Nie zamierzam współfinansować- a WOŚP jest pewnego rodzaju instrumentem nacisku do biznesów robionego później przez spółki pana Owsiaka czy jego żony człowieka, który w swoim czasie krzyczał, że pieprzy Polskę. Jest szereg fundacji, które czynią dobro nie robiąc przy tym wokół siebie szumu, których pomoc trafia rzeczywiście do najbardziej potrzebujących i te fundacje warto wspierać.

Maras0310

Inowrocław
[1463]
2018-01-13 11:07:54 | zgłoś do moderacji

Ale ty głupi jesteś "Krzyk blizniak". Czy ty w ogóle wiesz co piszesz ? Co ma akcja charytatywna Owsiaka do zabijania dzieci tumanie ?


Krzyk blizniak

Inowrocław
[2772]
2018-01-13 10:35:38 | zgłoś do moderacji

Owsiak i owsiakopodobni są zwiastunami cywilizacji śmierci charakteryzującej się między innymi hekatombą aborcyjną. Ci wszyscy milutcy pochylający się nad losem pokrzywdzonych przez los jednocześnie są promotorami subkultury aborcyjnej i proaborcyjnych postaw moralnych.Przez ich działalność dalece więcej ludzi jest zabijanych w łonach matek niż jakkolwiek ratowanych.Nie można dawać kredytu moralnego tym ludziom i wspierać ich obłudnych akcji opartych na tanim sentymentalizmie.

Krzyk blizniak

Inowrocław
[2772]
2018-01-13 10:18:00 | zgłoś do moderacji

Inicjatywa,którą firmuje człowiek o manierach lumpa,jest mi obca i nie zamierzam jej wspierać.Jest wiele innych form pomocy chorym dzieciom.Polecam choćby „Caritas”,która bez wielkiego rozgłosu zbiera corocznie pięć razy więcej pieniędzy niż WOŚP.Nie dajmy się nabrać na owsiakowy szantaż.To,że ktoś pomaga dzieciom nie znaczy,że nie wolno go krytykować to żenujące chamstwo i hucpę polityczną,którą rzeczony Owsiak odprawia. Nie dla Owsiaka

Maras0310

Inowrocław
[1463]
2018-01-13 10:00:25 | zgłoś do moderacji

Czytając komentarze do WOŚP jak co roku zadaję sobie pytanie jak wielkim trzeba być idiotą aby szkalować kogoś, kto od wielu lat prowadzi akcję charytatywną na rzecz chorych dzieci. Najgorsze jest to, że tę działalność opluwają często w niewybrednych słowach ludzie, którzy deklarują wiarę katolicką. Jacy z nich katolicy ? Moim zdaniem to nie są katolicy, tylko zawistne świry, których wiara kończy się wyłącznie na deklaracji, a nie na czynach i zwykłej ludzkiej przyzwoitości. Tacy jak "trufla" powinni się leczyć psychiatrycznie.

siostra trufla

Inowrocław
[768]
2018-01-13 08:50:03 | zgłoś do moderacji

drugi sorcie mam lekarstwo na Twoją obsesję, żeby nie powiedzieć nienawiść do o. Rydzyka. Niewiele kosztuję. Siedząc w fotelu włącz na kwadrans RM, następnie TV TRWAM, zapoznaj się z ostatnią produkcją filmową "Zerwany kłos", Przeczytaj gazetę "Nasz dziennik" Następnie udaj się do Torunia. Odwiedź Wyższą Szkołę Kultury Społecznej i Medialnej i koniecznie Kościół Maryi Gwiazdy Nowej Ewangelizacji i ewentualnie Toruńską Geotermię. To są dzieła jednego człowieka. Niepowtarzalnie genialny sukces. Niewiarygodne, wszystko można dotknąć, wszystko ludziom służy. Złe słowo o dziele lub twórcy teoretycznie niemożliwe. W praktyce różnie bywa jak drugi sorcie na sobie odczuwasz.Ordynując Tobie lekarstwo mam nadzieję, że wyzwolę Ciebie z przykrych dolegliwości. Nie zwlekaj, od ręki receptę zastosuj.

siostra trufla

Inowrocław
[768]
2018-01-13 08:01:27 | zgłoś do moderacji

Podsumowując ubiegłoroczną akcję pod nazwą "Jak Jurek przeistacza złotówkę w 15 groszy" napisałem:
"...dużo można poprawić, choćby spróbować aby w tym roku więcej niż 10 % z zbiórki wróciło do miasta albo zawalczyć o zwrot zabranych w ubiegłych latach 1,5 miliona zł "
I chyba sukces osiągnąłem, dałem narzędzia- argumenty, które w stosunku do pierwszego postulatu zadziałały. Może i drugi postulat będzie realizowany, może półtora Złotego Melona wróci do Inowrocławia, może uda się wyrwać tą kwotę z WOSP- ona po prostu się nam należy.

drugi_sort

Inowrocław
[1640]
2018-01-13 01:29:04 | zgłoś do moderacji

Siostro Trolla nie wiem czy jest jakieś lekarstwo na Twoją nienawiść do ludzi, którzy chcą czynić dobro bez zgody Rydzyka, ale opamiętaj się, najbliższa niedziela może być dla Ciebie opamiętaniem. Zacznij tylko myśleć!

siostra trufla

Inowrocław
[768]
2018-01-12 23:00:46 | zgłoś do moderacji

dagiss, Nic mi do tego co kto robi ze swoją kasą. Jeśli przyczyniam się do sukcesu Jurka, to może mi podziękować. Nikogo nie darzę nienawiścią. Moja krytyka ma na celu wymuszenie racjonalności. Mam wrażenie, nie pewność, że coś mi się w tej dziedzinie udało. Po ostatniej uświadamiającej akcji do Inowrocławia trafiło tylko w jednym roku prawie 70% tyle co przez poprzednie 25 lat. Może to jest przypadek ale na pewno racjonalne podejście raczej pomaga na pewno nie szkodzi tak jak mity. Mity pozwalały Jurkowi bezwstydnie golić miasto przez ćwierć wieku.
Każdemu doradzę, nie ulegaj propagandzie, chwila zamysłu, odrobina racjonalności nie zaszkodzi a może pomóc.

dagiss

Inowrocław
[446]
2018-01-12 22:39:19 | zgłoś do moderacji

Oj, Siostro Trufla. Dzieki takim osobom jak ty, ludzie dają więcej. Róbcie tak dalej to sami sie pogrzebiecie. Nienawiść ma dwa końce.

Ronnie11

Inowrocław
[4013]
2018-01-12 22:36:32 | zgłoś do moderacji

Śmieszą mnie osoby które raz do roku wrzucą 1 gr na WOŚP i twierdzą że pomagają,ludzie weźcie się za pomoc i pomagajcie jak to tylko możliwe, są strony można wpłacać datki.

tokmon

Inowrocław
[11]
2018-01-12 21:05:21 | zgłoś do moderacji

Siostro Trufla a policz matematyczko ile kosztują nas sukienkowi z Watykanu? Co łaska?
To ile lat już nas grabią?
Kazda forma pomocy jest dobra. Owsiak nie wcina się w akcje Caritasu ba nawet robią niekiedy cos razem. Tylko czarni i ich skrajni wyznawcy nie potrafią docenić zaangażowania i sukcesu innych.


siostra trufla

Inowrocław
[768]
2018-01-12 19:00:23 | zgłoś do moderacji

Och, bym zapomniał. Przez 6 lat (2012-2017) tylko do puszek wrzuciliśmy dwa razy więcej niż sprzętu przez 25 lat było.
Co najważniejsze opłaca się o prawdę upominać. Pod wpływem krytyki, rzutem na taśmę bo w październiku i listopadzie w 40 łóżek za 140 tys szpital umeblowali. Co prawda niekoniecznie ratują życie, stare znośne jeszcze były i solidniej skonstruowane to jednak posłużą. Lepiej łóżka niż jak zwykle rocznie średnio 10 tys. - równowartość 2 łóżek.
Uwaga: 
zaloguj się lub jeśli nie masz konta zarejestruj się aby dodać komentarz.
Portal internetowy Ino-online.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną. Komentarze naruszające dobre obyczaje i niezwiązane z tematem mogą być usuwane bez ostrzeżenia.





© copyright 2000-2018 Ino-online Media