PIĄTEK
18 SIERPNIA 2017
18°C

Pytania o mural. Powstał zgodnie z prawem?

fot. MP
 INOWROCŁAW | 16 maja 2017, 14:57
Radny Jacek Olech oraz Marek Browiński zarzucają miejskim urzędnikom niedopełnienie formalności przy tworzeniu inowrocławskiego muralu. Ratusz odpiera te zarzuty informując, że malunek nie jest reklamą, a tylko one w tej lokalizacji podlegają uzgodnieniom konserwatorskim.

r  e  k  l  a  m  a


Poniżej list otwarty radnego Jacka Olecha oraz blogera Marka Browińskiego i odpowiedź służb prasowych Urzędu Miasta. - Ten projekt powinien być uzgodniony z nami, bo jest to strefa ochrony konserwatorskiej - usłyszeliśmy w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Toruniu. Na szczegółowe informacje, co dalej z muralem, musimy jeszcze jednak poczekać.

Szanowny Panie Prezydencie. Z dużym podziwem obserwujemy Pana wysiłki na rzecz uczynienia atrakcyjniejszym naszego miasta Inowrocławia. Nie możemy nie zauważyć jednego z ostatnich wydarzeń z Pana osobistym udziałem i pochodzącymi od Pana inspiracjami twórczymi ujawnionymi w elementach muralu.

Dlatego postanowiliśmy Panu pomóc Panie Prezydencie w sytuacji gdy nie może Pan liczyć na swoich współpracowników i to szczególnie tych od kultury i komunikacji społecznej. Nie wchodząc zatem w jakże ich ubogie przygotowanie do swojej aktualnej pracy pragniemy wskazać na pewne poważne niedociągnięcia w inwestycję kultury społecznej i artystycznej jak nazywają to wnioskodawcy muralu.

Realizacja tak znaczącej powierzchni muralu ze swojego założenia jak twierdzi Pan Brejza ma ożywić tę część miasta. My również uważamy za słuszne tworzenie w Inowrocławiu murali. Musimy jednak w tym miejscu zwrócić uwagę Pana Prezydenta (szkoda, ze nie zrobili tego właściwi urzędnicy) na bezsporny fakt braku poszanowania prawa miejscowego a w szczególności postanowień Uchwały Rady Miejskiej w sprawie uchwalenia MPZP dla terenu na którym powstał MURAL. Obszar ten znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej obejmującej układ urbanistyczny, negatywnie traktujący wszelkie formy dużej reklamy i co szczególnie ważne nakazujący dokonywanie uzgodnień z urzędem konserwatorskim zabytków kolorystyki i formy elewacji budynków. Z całą pewnością tak nowoczesny mural powinien być na etapie projektu uzgodniony z właściwym urzędem konserwatorskim aby nie był elementem dysharmonizującym przestrzeń urbanistyczną. Jeżeli wymaga się w takim obszarze przeprowadzenia badań stratygraficznych i dalej programu prac konserwatorskich w strefie chronionej to czy samowolne malowanie muralu nawet z tak szczytnymi inspiracjami twórczymi Ryszarda Brejzy – Prezydenta Miasta jest prawidłowym postępowaniem ? Czy w strefie w której ustala się nadrzędność postulatów konserwatorskich nad innymi można dopuścić, że twórczy postulat Pana Brejzy ma wartość najwyższą nawet nad chronioną historią.

Panie Prezydencie. Nie oceniamy wartości tego dzieła ani Pana twórczych inspiracji dla niego. Jednak prawo powinno chronić takie strefy a Prezydent powinien być zobligowany do przestrzegania prawa. Chyba nie uważa Pan, Panie Ryszardzie Brejza, że w ramach tak pojętej walki o wolność może Pan więcej niż inni mieszkańcy, którzy muszą przestrzegać reguł prawnych.

Chcemy wierzyć, że to zwykłe niedopatrzenie a nie zamierzony cel. Chcemy wierzyć, że to dzieło post factum uzyska dobrowolną i nie wymuszoną polityczną poprawnością akceptację konserwatora zabytków. Chcemy wierzyć, że wydany w tym miejscu publiczny grosz znacznych wartości nie pójdzie w przysłowiowe błoto.

Jacek Olech, Marek Browiński

Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, uzgodnionym z konserwatorem zabytków, służby konserwatora uzgadniają lokalizacje i rozwiązania plastyczne reklam znajdujących się na elewacjach budynków zabytkowych w centrum miasta. Ten mural nie jest reklamą, lecz malowidłem promującym Miasto, jego przeszłość i teraźniejszość.

Z informacji uzyskanych od jednego z dziennikarzy wynika, że osoby zarzucające „ubogie przygotowanie do pracy” wykazują się same ubogością wiedzy, którą zarzucają innym. Otóż osoby te opierają się na miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, który nie obejmuje kamienicy, o której mowa. Cieszy nas, że większość mieszkańców wyraża radość z powodu jego powstania i zapewne ta radość przeszkadza tym nielicznym acz pełnym żółci, którym w Inowrocławiu nie podobają się żadne zmiany na lepsze.

Urząd Miasta Inowrocławia





Wasze komentarze:

Jacek Olech

Inowrocław
[86]
2017-05-19 15:25:58 | zgłoś do moderacji

No to teraz przez szkodzacego miastu prezydenta nie dość, że trzeba się wstydzić to jeszcze może trzeba będzie wydać pieniądze z budżetu na zmiany w muralu. Ale może konserwator umorzy postępowanie.

KoziLeb

Inowrocław
[78]
2017-05-19 15:11:59 | zgłoś do moderacji

Teraz przez takich szkodników mieszkańcy mogą stracić mural. Taką ładną ozdobę szarego centrum.

drugi_sort

Inowrocław
[1123]
2017-05-19 10:27:52 | zgłoś do moderacji

Tak to już jest kiedy quasi prawnik i quasi polityk próbują pospołu zaistnieć publicznie - żenada!!!

Vegeta

Inowrocław
[198]
2017-05-18 21:35:15 | zgłoś do moderacji

@Beret. Dzielnie nie znaczy skutecznie. Raczej taka kukiełka w teatrze lalek, która z racji naiwności i parcia na szkło jest wystawiana w głównych rolach przedstawień bez poklasku. Nie zdaje sobie chłoptaś sprawy, że swoją bezpretensjonalną krytyką obecnego rządu szkodzi naszemu miastu.

Marek Browiński

Inowrocław
[2020]
2017-05-18 21:29:49 | zgłoś do moderacji

Pan Jacek nie napisał, że skutecznie walczy tylko dzielnie :)

beret

Gmina Inowrocław
[378]
2017-05-18 21:08:01 | zgłoś do moderacji

Pan Jacek Olech napisał w jednym ze swoich postów,że poseł Brejza "dzielnie" walczy o prawo w sejmie. Może Pan wskazać jeden element skutecznego działania posła Brejzy?

Jacek Olech

Inowrocław
[86]
2017-05-18 20:28:25 | zgłoś do moderacji

Wieczorna herbatka. Drobna kolacja. Powtórna lektura komentarzy. Jeden wniosek właściwie. Hejt ratuszowy wpisuje różne opinie. Jednak żaden z nich nie wyjaśnia ani nie legalizuje muralu. Tam można znaleźć wszystko tylko nie odniesienie do meritum sprawy. Zatem obrońcy bezprawnego działania prezydenta Brejzy nie zdołali zmienić werdyktu. Sprawa jest jasna. Mural powstał przy ignorancji prawa i mieszkańcom. Przykre. Niedługo obrońcy będą mieli okazję do dalszych działań. CDN.....

drugi_sort

Inowrocław
[1123]
2017-05-18 20:14:18 | zgłoś do moderacji

Tak to już jest kiedy quasi prawnik i quasi polityk próbują pospołu zaistnieć publicznie - żenada!!!

Marek Browiński

Inowrocław
[2020]
2017-05-18 19:01:07 | zgłoś do moderacji

Pierwotnie miał być taki:

http://oi68.tinypic.com/ao1cmt.jpg

Dubler

Inowrocław
[1064]
2017-05-18 18:50:54 | zgłoś do moderacji

Załóżmy, że przedmiotowa kamienica jest własnością osoby prywatnej i jej właściciel, bez uzgodnień oczywiście, maluje ścianę np. następujący sposób:

http://memy.pl/mem_852632_pinokio

Co wtedy się dzieje?

Wiewiór

Inowrocław
[356]
2017-05-18 17:25:08 | zgłoś do moderacji

Te zapchlone kundle (proszę wybaczyć obcesowość, ale trzeba nazywać rzeczy po imieniu, a to i tak delikatnie w stosunku do niektórych tu osobników) mają rozdwojenie jaźni. Ujadają na Olecha i Browińskiego, że ujawniają ratuszową samowolę, bezprawie i brak elementarnych kompetencji. (Swoją drogą ciekawe, czy pan te kundle spuszcza ze smyczy, czy same zrywają się z łańcucha). Z drugiej strony pieją z zachwytu, jak jeden POseł z oPOzycji nie tylko wytyka błędy rządzącym z PiS, ale też gdy jego POlityczne ugruPOwanie donosi na własny kraj instytucjom europejskim. To rozdwojenie jaźni.

A mural? Nie tylko, że banalny, to najzwyczajniej pospolity, brzydki i bez wyrazu. Nie zachwyca, bo i nie ma czym. To moja ocena, a nie odmawiam innym prawa do odmiennej. Jeleń na rykowisku też się będzie jednym podobał, innym nie. Jedni wolą Za-No-Zę, inni pieśni Schuberta.

Mieszkaniec999

Inowrocław
[340]
2017-05-18 17:23:46 | zgłoś do moderacji

Panie Browinski i Panie Olech, przecież to na kilometr śmierdzi polityką nie pomocą. Rozesłanie po mediach lisu i nagle pan Olech komentuje. Trzeba jakoś się pokazać. Wstyd, wstyd, wstyd

Marek Browiński

Inowrocław
[2020]
2017-05-18 15:31:32 | zgłoś do moderacji

Co prezydent Brejza ma za urzędników? Strefy Płatnego Parkowania nie potrafili prawidłowo oznakować, przygotować bezpiecznego rajdu rowerowego też, a teraz nawet zgodnie z prawem ściany pomalować. Wstyd panie prezydencie :)

Marek Browiński

Inowrocław
[2020]
2017-05-18 15:26:17 | zgłoś do moderacji

A gdzie byli radni Patryk Kaźmierczak, Magdalena Łośko i Jarosław Kopeć? Dlaczego nie dopilnowali urzędników prezydenta Brejzy żeby działali zgodnie z prawem. Na interpelecji skończyli swoją pracę nad muralem?

telin

Piastowskie I
[34]
2017-05-18 15:21:28 | zgłoś do moderacji

O planach powstania muralu media pisały już dawno.W marcu 2016 na sesji rady miejskiej radni Patryk Kaźmierczak, Magdalena Łośko i Jarosław Kopeć złożyli interpelację w sprawie "utworzenia w Inowrocławiu murali, nad którymi mogliby wspólnie pracować inowrocławianie".
Prace przy muralu na ul.Kilińskiego rozpoczęto w połowie kwietnia 2017 i były one komentowane również w internecie.


Jacek Olech

Inowrocław
[86]
2017-05-18 15:03:25 | zgłoś do moderacji

@telin. Mural powstał nielegalnie. Prezydent nir dochował podstawowych warunków proceduralnych. Prezydent jako organ wykonawczy ma całą armię urzędników (w tym mojego ulubionego). Schemat organizacyjny, który Prezydent przygotował przewiduje również wielu specjalistów. Wszyscy oni otrzymują wynagrodzenie z naszych podatków o opłat. Nir zgadzam się na takie prowadzenie spraw miasta, które naraża miasto na złe opinie. Nie zgadzam się na takie gospodarowanie w kamienicach z namalowanymi muralami a w środku ruina. To wstyd. Miasto wstydzi się takieho prezydenta. Miasto wstydzi się takiej gospodarki. Pytanie. Gdzie byli ci wszyscy urzędnicy, których tak bardzo ceni prezydent (nie wszyscy). Otrzymują zaufanie z drużyny królika wysokie wynagrodzenie a są bez właściwego wykształcenia. Jaki pan taki kraj. Jaka drużyna takie efekty. A może i @telin to tez członek stada królików.??? Gdzie był? Porażka zespołu budowanego po uwazaniu poselsko ratuszowym.

Marek Browiński

Inowrocław
[2020]
2017-05-18 14:09:27 | zgłoś do moderacji

Myślę, że podobnie jak p. Jacek o istnieniu muralu dowiedziałem się z internetu już po jego powstaniu. Obecnie pracuję poza Inowrocławiem i rzadko bywam w centrum.

telin

Piastowskie I
[34]
2017-05-18 13:51:56 | zgłoś do moderacji

Pytanie do panów Olecha i Browińskiego :
Czy mural powstał w jednej chwili ? Czy pojawił się ot tak z nikąd ? Przecież powstawał na ścianie tego budynku wiele dni !
Gdzie wtedy byliście ???
Teraz po fakcie się obudziliście i próbujecie zaistnieć w mediach jako obrońcy prawa ?

Jacek Olech

Inowrocław
[86]
2017-05-18 13:38:07 | zgłoś do moderacji

@mieszaniec3x9 i KiziLeb. Bardzo się cieszę, ze walor edukacji prawniczej trafił pod strzechy ratusza. Jestem przekonany, że ta lekcja pozostanie w pamięci i prezydenta i innych urzędników (razem z ulubionym). Następne murale na pewno będą już właściwie przygotowane. Tym samym mieszkańcy nie będą już więcej nie musieli się wstydzić za prezydenta miasta.

KoziLeb

Inowrocław
[78]
2017-05-18 13:13:50 | zgłoś do moderacji

Aż wstyd. Taka ozdoba szarego Certum a panowie robią sobie z tego promocje.
Wstyd :(

Marek Browiński

Inowrocław
[2020]
2017-05-18 13:03:49 | zgłoś do moderacji

Nigdy przez myśl nam nie przyszło stawiać Inowrocław w złym świetle, bo to tak jak byśmy stawiali siebie w złym świetle oraz wszystkich naszych znajomych i innych mieszkańców naszego miasta. My pokazujemy w złym świetle władze Inowrocławia, a to jest różnica. Cóż miasto winne, że mu się taka nieudolności władza trafiła? Jest winne lenistwa w dniu wyborów!

Mieszkaniec999

Inowrocław
[340]
2017-05-18 12:34:29 | zgłoś do moderacji

Mieszkańcy miasta są podirytowani, ze coś się dzieje i rozwija, a jakaś dwójka stale donosi. Skoro chcieli pomóc to czemu chcieli zyskać rozgłos w mediach i przestawić miasto w złym świetle kiedy mural się podoba wszystkim. Pisanie negatywnie do mediów nie ma na celu pomocy, ale robienie czarnego pr. Takich mamy niedoszłych radnych i i radnych opozycji. Wstyd

Rycho b

Inowrocław
[675]
2017-05-18 11:14:54 | zgłoś do moderacji

Panowie Jacku i Marku. Wypada podziękować za niezłomną walkę o przestrzeganie prawa w naszym mieście gdzie do stosowania prawa podchodzi się mocno relatywnie na zasadzie: prawo to ja i co mi zrobicie. Ktoś kto wprowadza tą zasadę a jest to niestety najwyższy rangą urzędnik przypomina mocno szatniarza z filmu Barei; nie mam pana płaszcza i co mi pan zrobi. Ta sama mentalność i podobny poziom oceny naszego lokalnego świata.

Rycho b

Inowrocław
[675]
2017-05-18 10:59:22 | zgłoś do moderacji

Tak sobie z nudów czytam wpisy trolików urzędowych i doszedłem do ciekawego wniosku. Na głównej scianie sztabu trololi tralala wisi pewnie portret Wrońskiego w tarczy strzelniczej. Trole walą w niego we wpisach mimo że on sam pewnie nie wie że jakieś murale stnęły problemem prawnym. No panie Wroński szacun bo jest pan najważniejszym i prawie jedynym problemem prezydenta co widać wyrażnie w hejterskich zleceniach.

Jacek Olech

Inowrocław
[86]
2017-05-18 10:43:37 | zgłoś do moderacji

@red. Dziękuję za pozytywną oceną moich działań na rzecz legalnych działań Pana Prezydenta. Tez jest za powstawaniem murali. Tylko drobny szczegół, żeby były związane z miejscem lokalizacji, historia i żeby powstawały zgodnie z regułami prawa. Byłoby miło gdyby Pan Ryszard Brejza nie stał ponad prawem.

red

Inowrocław
[258]
2017-05-18 10:23:50 | zgłoś do moderacji

Ale fajnie się Was czyta. Co pozytywna wypowiedź na temat murali, to kontra Jacka i dalej komentarz przydupasa Marka. Następny pozytywny komentarz, znowu kontra i powtarzanie tego, co już zostało napisane. Ta cała dyskusja wygląda na całkowity chaos po ukazaniu się tego artykułu. To, a tak na koniec - mural jest piękny i więcej takich murali w naszym mieście. Panie Prezydencie - jestem całkowicie za Panem i obecną władzą. A niech sobie Wrońskie przydupasy szczekają, a co tam.

Jacek Olech

Inowrocław
[86]
2017-05-18 09:44:30 | zgłoś do moderacji

@inorma. W związku z propozycją pilnowania prawidłowości pomysłów prezydenta przed faktem a nie po fakcie proszę o informacje o tych pomysłach w terminie 21 dni przed popełnieniem kolejnego wyczynu. Jaka propozycja od @inonorma taka i odpowiedź.

inorma

Inowrocław
[913]
2017-05-18 09:17:47 | zgłoś do moderacji

dziwne że dopiero po " fakcie " takie zastrzeżenia - trzeba było pilnować przed a nie po . Zresztą dobrze wszyscy wiemy że to akcja czysto polityczna .
Dajcie spokój bo ludzie zaczynają się z Was śmiać .
Pozdr

KoziLeb

Inowrocław
[78]
2017-05-18 08:23:34 | zgłoś do moderacji

Widzę, że zaczęliśmy nazywać ludzi po imieniu :D

Marek Browiński

Inowrocław
[2020]
2017-05-18 05:22:05 | zgłoś do moderacji

Bo to wina tych wstrętnych Olecha i Browińskiego, że urzędnicy prezydenta nie stosują się do prawa!

Jacek Olech

Inowrocław
[86]
2017-05-17 23:35:54 | zgłoś do moderacji

@mieszaniec 3x9. Mieszkańcy chcą spokoju. Mieszkańcy chcą pracy. Chcą zarobić na życie i mieszkanie. Nikt nie szuka problemów. Problemy są tworzone przez brak szacunku dla prawa. Przez ignorowanie słusznych wniosków mieszkańców. Przez złe zarządzanie. Przez.....

Mieszkaniec999

Inowrocław
[340]
2017-05-17 23:16:34 | zgłoś do moderacji

Murale powinny powstawać owszem, ale z takimi krytykami pojedynczymi, którzy będą negować i szukać problemów to nic w tym mieście nie powstanie w spokoju. Mieszkańcy chcą spokoju. W mediach społecznościowych na stronach gdy opozycja atakuje prezydenta i miasto oraz działania non stop, to ludzie reagują negatywnie już na opozycje i piszą to wyraźnie. Wy tego nie widzicie ? Ludzie mają Waszej czarnej polityki dość .

Rycho b

Inowrocław
[675]
2017-05-17 22:58:56 | zgłoś do moderacji

Czytam że jest wielu mieszkańców którzy chcą aby kolejne murale powstały. W porządku niech powstają ale prezydent powinien po pierwsze zająć się kamienicami które wyglądają jak ruina. Na filmiku w postach widać jak tragicznie wygląda nawet ta kamienica na której zrobiono mural. Czy ci którzy rządzą miastem są ślepi że nie widzą tragicznego stanu kamienic? Pudrowanie kamienic muralami to pomysł idioty. Najpierw wyremontować a potem malować.

Rycho b

Inowrocław
[675]
2017-05-17 22:47:25 | zgłoś do moderacji

Wielu tu pisze że pasują im murale i powinny powstawać jak grzyby po deszczu. Niech sobie powstają ale raczej za pieniądze sponsorskie. Jeden z najciekawszych i największych w Polsce murali na Śródce w Poznaniu powstał nie za pieniądze miasta ale za pieniądze sponsorów. Miasto załatwiało wszystko ale kasę wyasygnowała firma od czekolady i inne firmy które są zgrabnie i nienachalnie uwiecznione w muralu. Ale tam są prezydenci którzy potrafią wiele załatwić.

Vegeta

Inowrocław
[198]
2017-05-17 22:23:04 | zgłoś do moderacji

Mural fajny, ale takie samo bezprawie jak na Placu Klasztornym.

Wezsietato

Inowrocław
[165]
2017-05-17 22:15:13 | zgłoś do moderacji

Maniek zgadzam sie. Murale powinny powstawać liczniej. Na pewno będą ozdabiać nasze miasto a nie szpecić.

Jacek Olech

Inowrocław
[86]
2017-05-17 22:09:51 | zgłoś do moderacji

Poczytałem komentarze. Mój Boże jakim trzeba być uzależnionym od szefa by pisać takie teksty. Przecież namawianie do tego by nie zauważyć samowoli to występek. Panie i Panowie hejterzy rozumiem waszą bezsilność bo konserwatorem zabytków potwierdził samowolę. A tu mural z inspiracjami samego prezydenta nielegalny. Oj jak to boli i jaki strach. Ale już wieczór, proszę może mały relaks przed snem bo jeszcze w nocy we śnie Marek lub Jacek się pojawi a po co taki horror przeżywać. Miłych snów z pięknym muralem życzę.

Wezsietato

Inowrocław
[165]
2017-05-17 22:07:20 | zgłoś do moderacji

Ja nie jestem zwolennikiem Brejzy tym bardziej Wronskiego. Racja troszkę przesadziłem z moim komentarzem. Ale taka jest rzeczywistość. Ja jestem zadowolony z tego co mamy w tym małym mieście. I wiewor czy nie sądzisz ze p Marek i p Jacek czepiają się o każda jedna sprawę? Czy tylko ja to widzę? Czytam komentarze i jedynym nie jestem.

maniek23

Inowrocław
[3]
2017-05-17 21:58:31 | zgłoś do moderacji

Mam nadzieje, że ten błąd zostanie szybko wyjaśniony i będziemy mogli cieszyć się muralem, bez zbędnych dyskusji, które nie przynoszą żadnych rozsądnych wniosków. Tak oczywiście można sprawę rozdmuchiwać i oczekiwać oklasków za wykazanie działania bezprawnego, warto jednak wziąć pod uwagę, że dla zdecydowanej większości mieszkańców mural to nie jest sprawa życia i śmierci a taką z niej chce się uczynić.
Uważam, że jeżeli strażnikom teksasu zależałoby na dobru miasta przedstawiliby swoje uwagi dyskretnie i z klasą. Uczynili oni jednak z muralu temat czołowy na kilka dni, tak aby promować swoją markę rzekomego dobra mieszkańców.Wyborcy to zapamiętają z tym się zgadzam, ale efekt będzie odwrotny do zamierzonego. Kordel i Triwet przejadą się na robieniu do swojego gniazda.
Mam nadzieję, że murale będą powstawały licznie i będą ozdabiały miasto a nie czołówki lokalnych portali, chyba, że w pozytywnym charakterze.

Mieszkaniec999

Inowrocław
[340]
2017-05-17 21:37:30 | zgłoś do moderacji

Wiecie co dla Was jest najgorsze hejterzy opozycji ? Ze Was jest kilku w necie a czyta to również kilka osób i to tylko od Was, a tysiące mieszkańców w rzeczywistości jest zadowolonych z rządów obecnych i na fejsie Was gaszą. Porażka panowie

Wiewiór

Inowrocław
[356]
2017-05-17 21:24:21 | zgłoś do moderacji

Kiedy brak argumentów, sięga się po inwektywy. Tak robią prymitywy i takimi bym na panów miejscu nie dyskutował.

Wiewiór

Inowrocław
[356]
2017-05-17 21:18:26 | zgłoś do moderacji

Wiele komentarzy w necie przeczytałem, ale tak prymitywne chamstwo, jakie na tym portalu prezentują niektórzy zwolennicy pana Brejzy, naprawdę ciężko spotkać. Ale wystawiają tym świadectwo sobie i komuś jeszcze.

Wezsietato

Inowrocław
[165]
2017-05-17 21:00:23 | zgłoś do moderacji

Marek trolem jesteś Ty i przydupasem Wronskiego. Jak to się mówi cwaniak w necie pi*da w świecie!!! Zajmij się lizaniem dupska po ciężkiej dwójce swojemu mistrzowi. Nagrywaj swoje denne filmiki dla samego siebie. Bo nikt tego nie ogląda. ,,Kim Ty w ogóle jesteś pajacu?"

Wezsietato

Inowrocław
[165]
2017-05-17 20:25:01 | zgłoś do moderacji

Panie Jacku w czyim imieniu Pan twierdzi ze jesteśmy zle traktowani? W swoim Wronskiego i tego bałwana Marka? Nie musi się Pan tak starać bo i tak wszyscy wiedza kim i z czyjej ręki działacie. Zajmijcie się nasionami i uprawami roli to wam na lepsze wyjdzie. Ja jestem bardzo szczęśliwy ze tu mieszkam i jestem zadowolony z władzy. Proszę płakać żonie, teściowej komukolwiek ale nie rzucać żale na ino online bo nie ma litości.

Jacek Olech

Inowrocław
[86]
2017-05-17 18:33:12 | zgłoś do moderacji

@trade-szminka. Na pamięć może....., żeby do wyborów i dłużej pamiętać to Bilobil Max a potem jak świstak te sreberka. A poważnie to oczywiście, że wyborcy zapamiętają kto wydał bezprawnie ich ciężko zarobione pieniądze. Oj zapamiętają. No to przecież prezydenta Ryszarda Brejza a uczestniczył w tym bezprawny procederze urzędnik, mój ulubiony Pan Jarosław Hejenkowski.

Marek Browiński

Inowrocław
[2020]
2017-05-17 18:13:03 | zgłoś do moderacji

Wy już macie więcej nicków niż w Inowrocławiu ludzi mieszka :)

trade_szmit

Inowrocław
[2]
2017-05-17 18:09:47 | zgłoś do moderacji

Panowie Olech i Browiński nasrali w swoje gniazdo i mam nadzieje ,że smród zostanie do wyborów.Nie zapomnimy.

Marek Browiński

Inowrocław
[2020]
2017-05-17 18:07:18 | zgłoś do moderacji

I jaki poziom przedstawia armia trolli :)

Jacek Olech

Inowrocław
[86]
2017-05-17 18:02:53 | zgłoś do moderacji

Panie: mieszaniec 3x9 mi się tez podoba, że tak piszecie wystąpienia w obronie czegoś co obronić się nie da. Województki konserwator rozstrzygnął. Ale dzięki takim wpisom jakie wykonaliście wielu jeszcze mieszkańców dowiedziało się jak Prezydent zarządza naszymi podatkami. Wstyd

Wiewiór

Inowrocław
[356]
2017-05-17 18:00:28 | zgłoś do moderacji

No przecież ten mural to reklama. Czyż nie reklamuje istniejącego produktu, który można kupić czyli wody mineralnej? Poza tym co na tym muralu robi paw? Już dawno ich w Inowrocławiu nie ma. Chociaż ... chyba 1 pozostał. Czy to nie przypadkiem symbol pewnej osoby?
Uwaga: 
zaloguj się lub jeśli nie masz konta zarejestruj się aby dodać komentarz.
Portal internetowy Ino-online.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną. Komentarze naruszające dobre obyczaje i niezwiązane z tematem mogą być usuwane bez ostrzeżenia.



wiesz pierwszy